Супроводження податкових перевірок

VMN 3326 Вінниченко Анна Олександрівна
Керуючий партнер, Адвокат

При проведенні перевірок податківці в силу своєї фіскальної функції часто керуються наміром отримати з підприємства максимальну економічну вигоду.

При цьому часто незгодних з цим керівників та головних бухгалтерів підприємств піддають психологічному тиску, погрозам про порушення кримінальної справи і нереальними сумами, які планують відобразити в акті податкової перевірки.

Податкові юристи Юридичної компанії WinnerLex володіють значним досвідом супроводу податкових перевірок і можуть впевнено заявити: своєчасно надана юридична допомога дозволяє в більшості випадків уникнути податкових спорів.

 

 
 

 


Етапи і строки підготовки податкових перевірок:
Крок 1
10-15 годин
Первинний правовий аудит з метою виявлення можливих ризиків.
Крок 2
8-16 годин
Підготовка до проведення перевірки (після отримання повідомлення про перевірку).
Крок 3
1-10 днів
Супровід податкової перевірки
Крок 4
3 дні
Надання висновків та рекомендацій

Юридичний супровід допомагає запобігти проведенню незаконної податкової перевірки, а в разі проведення законної перевірки - дозволить виключити або мінімізувати ризики виявлення порушень, донарахування податкових зобов'язань, зняття податкового кредиту та застосування санкцій.

Чому саме ми:
  • Оперативність - «швидка юридична допомога» при виникненні будь-яких податкових проблем.
  • Компетентність - володіючи великим досвідом роботи в податкових органах, наші податкові юристи виграють навіть найскладніші податкові спори.
  • Професіоналізм - беремо участь у розробці податкових законопроектів, проводимо семінари з податкових спорів, є авторами публікацій з податкових спорів в авторитетних виданнях.
  • Ефективність - високий показник податкових спорів, що підтверджується довірою постійних клієнтів.
Наші клієнти про нас:
 
Поради юриста:
yl56
Провідний юрист податкової практики:

«Якщо у Вас є підстави вважати, що податкові органи планують провести перевірку Вашого підприємства, необхідно перевірити наявність та підготувати перелік первинних документів, які підтверджують правильність ведення податкового і бухгалтерського обліку»

yl56
Провідний юрист податкової практики:

«При зміні юридичної адреси юридичної особи, так само як і при реєстрації юридичної особи, задля уникнення можливих ускладнень з податковими органами, необхідно уникати адрес масової реєстрації, адже фіскальна служба ставиться до них вкрай негативно»

yl56
Провідний юрист податкової практики:

«У випадку отримання податкового запиту необхідно звертати увагу на зазначені підстави для тієї чи іншої дії контролюючих органів, так як досить часто такі підстави не передбачені чинним законодавством»

AA 561
Керуючий партнер, Адвокат:

«Якщо Ви систематично потребуєте юридичної допомоги, є сенс розглянути правовий аутсорсинг - абонентське обслуговування, яке дозволить зекономити Вам витрати на утримання штатного юриста, його робочого місця та нормативної бази, оптимізувати податкове навантаження, а також не залежати від його лікарняних, відпусток та інших людських факторів»

gavrilov 56
Провідний юрист судової практики:

«Якщо у Вас є підстави вважати, що подання необхідних доказів до суду буде з часов неможливою чи ускладненою, або що Ваші права порушуються чи існує реальна загроза їх порушенню, Ви маєте право звернутись до господарського суду з заявою про застосування заходів до подання позову: витребування доказів; огляд приміщень, в яких здійснюються дії, пов'язані з порушенням прав; накладення арешту на майно»

artem 56
Провідний юрист судової практики:

«Якщо Ви збираєтесь надати гроші в борг, пам'ятайте, що усні свідчення не є доказами в спорах про стягнення боргу. Для підтвердження передачі в борг грошових коштів (інших речей) необхідно укладати договір позики та брати з боржника розписку про отримання грошових коштів в повному обсязі»

nikita 3
Провідний юрист практики супроводу ЗЕД:

«У випадку здійснення представництвом іноземної компанії господарської діяльності на території України таке представництво повинно встати на облік в податковому органі за місцезнаходженням в порядку, встановленому центральним податковим органом України та отримати статус постійного представництва»

nadya 56
Кандидат юридичних наук, Адвокат
Провідний юрист податкової та митної практики:

«При укладенні договору поставки покупцю необхідно знати, що товар, що придбавається можливо використовувати лише в підприємницьких цілях, або інших цілях, що не пов'язані з особистими, сімейними, домашніми чи іншим подібним використанням»

 
Для вирішення
Вашого питання
зв'яжіться з нами

(044) 280-20-04

(056) 760-95-43

абоЗамовте зворотній зв'язок
 
Відповіді на питання, що часто запитують:
Які підстави для допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної перевірки?

Згідно п. 81.1. ст.  81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або послання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

1) направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться , мета, вид (документальна планова / позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, яка скріплена печаткою контролюючого органу;

2) копії наказу про проведення перевірки;

3) службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Які підстави для проведення документальної невиїзної перевірки?

Документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу (п. 79.1. Ст. 79 Податкового Кодексу України). Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови відправлення платнику податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки (п. 79.2. Ст. 79 Податкового Кодексу України) Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова (п. 79.3. Ст. 79 Податкового Кодексу України).

Які підстави для проведення камеральної перевірки?

Як встановлено п.76.1. ст. 76 Податкового Кодексу України: камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Додатково Ви можете ознайомитись з публікаціями наших юристів в ЗМІ.