Оскарження актів податкової перевірки

VMN 3326 Вінниченко Анна Олександрівна
Керуючий партнер, Адвокат

Однією з головних проблем ведення бізнесу в Україні є складання податковими органами актів перевірки, в яких часто відображаються припущення і непрямі висновки перевіряючих. Більше того, сам факт відображення негативних висновків перевіряючих в акті перевірки (на суму понад 609 000 грн) є підставою для порушення кримінального провадження проти директора та бухгалтера компанії.

Наша практика вирішення податкових спорів однозначно показує, що юридично грамотне заперечення на акт податкової перевірки є обов'язковим етапом для успішного оскарження рішення і дій податкових органів.

 

 

 

Етапи і строки підготовки податкової консультації:
Крок 1
1 година
Попередня безкоштовна консультація (оцінка перспективи заперечення на акт податкової перевірки і узгодження вартості послуги)
Крок 2
8-16 годин
Разработка правовой позиции на основании предоставленных данных
Крок 3
8-16 годин
Складання, узгодження і подання заперечення
Крок 4
4-5 р. дні
Контроль отримання відповіді податкового органу на подані заперечення

Діючи таким чином, податкові юристи юридичної компанії WinnerLex при складанні заперечень на акт податкової перевірки використовують всі способи захисту інтересів своїх клієнтів, що призводить до очікуваних результатів: визнання перевірки незаконною, оскарження рішення податкової, оскарження податкових актів, скасування відповідних податкових рішень тощо.

 

 

Результатом нашого оскарження податкових рішень є
їх повне скасування!

Приклад заперечення
на акт податкової перевірки

 

Юридичною компанією WinnerLex розроблена ефективна технологія заперечень проти податкових актів і повідомлень-рішень, що дозволяє забезпечити надійний захист клієнта у 80% випадків.

Чому саме ми:
  • Оперативність - «швидка юридична допомога» при виникненні будь-яких податкових проблем.
  • Компетентність - володіючи великим досвідом роботи в податкових органах, наші податкові юристи виграють навіть найскладніші податкові спори.
  • Професіоналізм - беремо участь у розробці податкових законопроектів, проводимо семінари з податкових спорів, є авторами публікацій з податкових спорів в авторитетних виданнях.
  • Ефективність - високий показник податкових спорів, що підтверджується довірою постійних клієнтів.

Наше пряме завдання - створювати надійний режим правового захисту, який забезпечить клієнту комфортні умови ведення бізнесу без відволікання на вирішення юридичних птиань.

Наша головна турбота - спокій наших клієтів.

Наші клієнти про нас:
 
Поради юриста:
yl56
Провідний юрист податкової практики:

«Якщо у Вас є підстави вважати, що податкові органи планують провести перевірку Вашого підприємства, необхідно перевірити наявність та підготувати перелік первинних документів, які підтверджують правильність ведення податкового і бухгалтерського обліку»

yl56
Провідний юрист податкової практики:

«При зміні юридичної адреси юридичної особи, так само як і при реєстрації юридичної особи, задля уникнення можливих ускладнень з податковими органами, необхідно уникати адрес масової реєстрації, адже фіскальна служба ставиться до них вкрай негативно»

yl56
Провідний юрист податкової практики:

«У випадку отримання податкового запиту необхідно звертати увагу на зазначені підстави для тієї чи іншої дії контролюючих органів, так як досить часто такі підстави не передбачені чинним законодавством»

AA 561
Керуючий партнер? Адвокат:

«Якщо Ви систематично потребуєте юридичної допомоги, є сенс розглянути правовий аутсорсинг - абонентське обслуговування, яке дозволить зекономити Вам витрати на утримання штатного юриста, його робочого місця та нормативної бази, оптимізувати податкове навантаження, а також не залежати від його лікарняних, відпусток та інших людських факторів»

gavrilov 56
Провідний юрист судової практики:

«Якщо у Вас є підстави вважати, що подання необхідних доказів до суду буде з часов неможливою чи ускладненою, або що Ваші права порушуються чи існує реальна загроза їх порушенню, Ви маєте право звернутись до господарського суду з заявою про застосування заходів до подання позову: витребування доказів; огляд приміщень, в яких здійснюються дії, пов'язані з порушенням прав; накладення арешту на майно»

artem 56
Провідний юрист судової практики:

«Якщо Ви збираєтесь надати гроші в борг, пам'ятайте, що усні свідчення не є доказами в спорах про стягнення боргу. Для підтвердження передачі в борг грошових коштів (інших речей) необхідно укладати договір позики та брати з боржника розписку про отримання грошових коштів в повному обсязі»

nikita 3
Провідний юрист практики супроводу ЗЕД:

«У випадку здійснення представництвом іноземної компанії господарської діяльності на території України таке представництво повинно встати на облік в податковому органі за місцезнаходженням в порядку, встановленому центральним податковим органом України та отримати статус постійного представництва»

nadya 56
Кандидат юридичних наук, Адвокат
Провідний юрист податкової та митної практики:

«При укладенні договору поставки покупцю необхідно знати, що товар, що придбавається можливо використовувати лише в підприємницьких цілях, або інших цілях, що не пов'язані з особистими, сімейними, домашніми чи іншим подібним використанням»

 
Для вирішення
Вашого питання
зв'яжіться з нами

(044) 280-20-04

(056) 760-95-43

абоЗамовте зворотній зв'язок
 
Відповіді на питання, що часто запитують:
Строки для складання заперечень на акт податкової перевірки?

Згідно ст. 86.7 Податкового Кодексу України, у разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податків протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (довідки). Такі заперечення розглядаються контролюючим органом протягом п'яти робочих днів, наступних за днем їх отримання, та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та / або представник) має право брати участь у розгляді заперечень, про що такий платник податку зазначає у запереченнях.

У разі якщо платник податків виявив бажання взяти участь у розгляді його заперечень до акта перевірки, контролюючий орган зобов'язаний повідомити такого платника податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень, але не пізніше ніж за два робочих дні до дня їх розгляду.

Участь керівника відповідного контролюючого органу (або уповноваженого ним представника) у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов'язковою. Такі заперечення є невід'ємною частиною акта (довідки) перевірки.

Що робити, якщо в акті податкової сказано, що при перевірці не було надано всіх необхідних документів, і зроблені з цього висновки про нереальність угод?

Порядок надання платниками податків документів визначений статтею 85 ПК України, згідно з якою забороняється вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів за виключенням випадків, передбачених кримінально-процесуальним законом. Однак, посадовим особам органів державної податкової служби при проведенні перевірок надано право отримувати належним чином завірені копії цих документів (з обов'язковим додатком опису), що свідчать про порушення законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, а у разі відмови платника податків у наданні копій таких документів ревізором складається відповідний акт, що засвідчує факт такої відмови. Таким чином, при оскарженні необхідно вказати на той факт, що були надані всі запитувані документи. Вимог про надання інших документів, або ж акта про відмову в поданні документів від перевіряючих не надходило.

Чи можна надати документи після проведення перевірки?

Згідно ст. 44.7 ПК України, протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта перевірки платник податків має право надати до контролюючого органу, що призначив перевірку, документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

У випадку, якщо до закінчення перевірки або у строки, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті, платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складання такої звітності; якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом при розгляді ним питання про прийняття рішення.

Додатково Ви можете ознайомитись з публікаціями наших юристів.